Colofon

De website Parochiegabriel.nl is ontwikkeld door de webredactie van de parochie Gabriël, een parochie in de gemeenten Montferland, Doetinchem, Bronckhorst en Zevenaar. Heeft u een vraag of opmerking over deze site? Neem dan contact op met de webredactie.

Auteursrecht

Alle teksten en afbeeldingen op Parochiegabriël.nl zijn auteursrechtelijk beschermd en/of afkomstig uit het publieke domein. Auteursrechtelijk beschermde inhoud mag niet worden gebruikt door anderen. Staat er een tekst of afbeelding op deze website waarvan verkeerde copyrights worden gebruikt, wilt u dit dan melden aan de  webredactie.?

Wij bedanken onderstaande fotografen voor het beschikbaar stellen van beeldmateriaal.

vr 19

Wehl Vervalt.

19 april - 09:00
vr 19

Loil

19 april - 09:00
za 20

20 april - 19:00
zo 21

21 april - 09:30
zo 21

21 april - 11:00

Taizeviering

Op zondagavond 21 april om 19.00u wordt er een Taizeviering gehouden in de protestantse kerk in Didam.