Kerkbalans

Wat is Kerkbalans?

Kerkbalans is een gezamenlijke actie van de Rooms-Katholieke Kerk,de Protestantse Kerk en de Oud-Katholieke Kerk van Nederland. Drie kerkgenootschappen die al sinds 1973 een beroep doen op de plaatselijke geloofskernen voor een financiële bijdrage.

Jaarlijks vragen zij hun leden in de tweede helft van januari gul te geven voor hun eigen plaatselijke kerk.Voor iedereen is de kerk op een andere manier van andere waarde. Parochie’s en gemeenten krijgen geen subsidie en hebben daarom een financiële bijdrage nodig van hun leden om te kunnen bestaan. Zo blijven ze van waarde voor hun leden en de samenleving.

Geef slim

Uw bijdrage aan Kerkbalans is (deels)aftrekbaar voor de belasting. Geeft u een  periodieke gift? Dan kunt u het volledige bedrag aftrekken. Zo krijgt u van de belastingdienst meer terug. Meer informatie hierover leest u op Giften

Mogelijk ook interessant voor u:

Wehl Vervalt.

29 maart - 09:00

29 maart - 15:00

Beek

29 maart - 15:00

29 maart - 19:00

30 maart - 18:00

Wehl

30 maart - 20:30

30 maart - 20:30

Op weg naar Pasen

Buiten in de natuur is de lente, is de periode van hernieuwd leven al te bespeuren. De eerste bomen staan al in bloei en de paasbloemen laten hun geel/witte bloemen zien.

Parochie H. Gabriël