Welkom op onze homepage

Parochiecentrum als ontmoetingsplek

Het parochiecentrum is de plek waar de de professionals en vrijwilligers samen staan voor een levende en levendige geloofsgemeenschap.

Parochiecentrum Didam.

Het is een plek waar de deur altijd open staat, waar tijdens de openingsuren enkele gastvrouwen/gastheren aanwezig zijn om een luisterend oor te bieden.

De koffie staat altijd klaar!

U kunt op het parochiecentrum terecht voor het opgeven van gebedsintenties, voor verzoeken om doopbewijzen, voor het doorgeven van verhuizingen en andere mutaties.

Ook levert u hier de kopij in voor het parochieblad en kunt u er aankloppen voor vragen over kopieer- en drukwerk en het reserveren van een vergaderruimte ten behoeve van een kerkelijk overleg etc.

Op weg naar Pasen

Buiten in de natuur is de lente, is de periode van hernieuwd leven al te bespeuren. De eerste bomen staan al in bloei en de paasbloemen laten hun geel/witte bloemen zien.